Qaseh Gold

nuffnang 3

14 June 2016

Aisya Adelia 6 bulan


Assalamualaikum...
Salam 10 Ramadhan 1437 Hijrah


Sekejap sangat masa berlalu kan.....tau2 dah masuk bulan ramadhan...tau2 my little princess Aisya Adelia sudah genap 6 bulan semalam.

Dah besaq Ayang mama ni
6 bulan sudah 


Genap 6 bulan juga
fully Breastfeeding Ayang mama ni
Alhamdulillah...syukur.


Walaupun dah 6 bulan
Tapi Ayang mama ni belum 
mau meniarap sendiri lagi..
Tak pe yang penting Ayang Mama
membesar dengan sihat.

Bila dah masuk 6 bulan.
Bolehlah bagi Ayang mama makan
Tak sabar nak sediakan puri yang sedap2 untuk Ayang Mama makan

Puri apa yg sesuai untuk bayi yang baru pertama kali nak makan ya.


15 May 2016

Mylittle Princess Aisya Adelia 5 bulan


Assalamualaikum....
Salam Qaseh Sayang...


Alhamdulillah syukur syukur syukur
Baby Aisya Adelia sudah 5 bulan semalam.


Cerita semalam....
Senyum sikit aje


Pagi2 dah siap cantik2 semalam
Mamanya pakaikan skirt bagai
Tapi tenghari baru keluar hi hii


Sampai ngantuk Adelia 


Adelia tak pandai meniarap sendiri lagi
Baru alih2 je tu pun sebelah kanan aje
pastu tolong tolak skit untuk meniarap


Cerita hari ini..

Adelia ada check up 5 bulan tadi

Berat : 6.95kg (naik 600gram)
Panjang : 57cm (naik banyak 4cm)
Lilitan kepala : 40cm (naik 1cm)
BMI : 15.4
Ok semuanya normal ikut graf nurse cakap. Bulan depan dah nak masuk 6bulan dah boleh bg makan bubur kata nurse...hora horaayyy. 

Princess Aisya Adelia 
Cantik tak baby booties tu
Kalau berminat boleh terus wassup 
ke 0173008665

Pergi check up kat klinik pakai ring sling 
Kadang-kadang xde tempat duduk sbb ramai orang jadi tak lenguh tangan nak dukung 







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...