Qaseh Gold

01 May 2014

Kek Spiderman utk Birthday Ashraaf




1 Mei 2014
Cuti sempena Hari Pekerja
1 Mei juga merupakan Hari Lahir 
MyHero Adeel Ashraaf
yang ke 3 tahun

1 Mei 2011 - 1 Mei 2014
Selamat Hari Lahir Sayang
Semoga Anak Mama sentiasa Sihat, Bijak & Ceria 
Harapan Mama supaya besar nanti Ashraaf
Jadi anak soleh & berguna pada Agama, Bangsa & Negara


Ashraaf minat sangat dengan Superhero Spiderman 
Sebab tu tema tahun ini 
Biru Merah (Spiderman)
Kek Spiderman ini tempah last minit
Nasib kedai kek tu ambil order
hasilnya mcm diinginkan


Penuh rumah kecilku dengan tetamu
sampai xde tempat nak duduk


Sebelum Potong kek Bergambar dulu
wajib posing-posing dulu


Selepas reramai nyanyi happy birthday
masa yg ditunggu-tunggu 
acara memotong kek laa


Papa, Ayuni & Ashraaf
dua-dua manja dengan Papa


Nasi Ayam utk para tetamu
tempah jew tak sempat nak buat sendiri


Roti Jala
pun tempah jugak hu huu



Agar-agar Jelly Sumi
ini je yg sempat buat sendiri
hu huu sebagai pencuci mulut

Alhamdulillah,
majlis berjalan lancar
mmg meriah sangat-sangat

Soalan cepu cemas dr jiran2 & kawan3
Ashraaf dah 3tahun dah boleh dapat adik!!!
Ooopppss...mampu tersenyum simpul je aku








25 April 2014

Fiesta Riuh Sakan Utusan Malaysia di Putrajaya


Selamat pagii
Selamat berhujung minggu

Semalam Qaseh berkesempatan ke Fiesta ini

yang sedang berlangsung di Presint 2, Putrajaya
semalam hari pertama fiesta 
belum ada acara menarik cuma di malam hari 
ada program Rilek Santai bersama Ustaz Kazim


Ada pelbagai acara menarik yang akan berlansung
hari ini & esok seperti :-
Tele-Match
Explorace
Pertandingan Mewarna
Pertandingan Karaoke 
Pertandingan memancing
Pemeriksaan kesihatan
cabutan bertuah

Seisi keluarga boleh enjoy di sana ye!
Kanak-kanak boleh sertai pertandingan mewarna

 Bapa-bapa & kaum lelaki boleh sertai 
pertandingan Memancing
hadiah pun menarik untuk yg menang

Untuk Ibu-Ibu, Isteri & kaum Wanita
boleh shopping di lebih kurang 50booth yg di sediakan
macam-macam ada daripada Makanan, Pakaian, Produk Kesihatan, 
Produk Masakan dan macam-macam lagi.


Ini gambar tempat kejadian semalam punya
Ini laluan masuk ke Fiesta tuu


Booth-booth yg telah dibuka &
 mula berniaga dr pukul 10.00pagi lagi


Posing dengan Arash Mohamad & Isterinya
yg juga buka booth jual "Berjah ikan bilis"
sangat peramah & sporting laki bini ini


Sebenarnya Qaseh & Stokis Putrajaya 
buka booth di sini juga dan semestinya
kami jual Qaseh Gold serta 
produk-produk keluaran Ana Edar yag lain


Keadaan semalam agak panas jadi mata pun jadi cepet
mata tak tahan silauan panas teramat hu huu


Haa apa lagi jom pakat serbu Fiesta 
Riuh Sakan presint 2 Putrajaya
jangan lupa singgah-singgahlah
BOOTH 24
Boleh rasa Qaseh Gold secara percuma!

Tapi Hari ini & esok saya tak bertugas
Geng-geng Stokis Qaseh Gold
sentiasa ada melayan anda semua..








nuffnang 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...