Qaseh Gold

21 April 2014

Result Cemerlang amalkan pemakanan sunnah



Gembiranya hati 
tengok result KAFA
Ayuni yg agak cemerlang

^

^

^


6A 1B 
nombor 6 daripada 24
agak memuaskan bagi saya
Syukur Alhamdulillah

akan dipertimbangkan utk ganjaran
bagi hadiah atau belanja makan shj
just utk buat Ayuni rasa bangga & dihargai
atas pencapaian yg dibuat.

Ini result utk awal tahun punya
harap2 akhir tahun nnt akan dapat 
pencapaian yg lebih baik lagi
InsyaAllah...

Kini semakin yakin dengan mengamalkan
Qaseh Gold Junior makanan sunnah
yg bagus untuk MINDA anak-anak saya

selain itu, 
Doa Mama sentiasa mengiringi Ayuni
Tahniah Sayang!!!
I love u 









Qaseh Gold Junior
Minda Booster!
 Energy Booster!


Whatsapp/sms 0173008665





20 April 2014

Teroka Pusat Sains Negara & Rumah Hantu


Penerokaan Alam Sains & Teknologi 
bersama Anak-anak di Pusat Sains Negara
Ahad 20 Mei 2014

Perasaan teruja buat pertama kali
mmg tak pernah ke sana sblm ini
umur dah masuk 30an dah anak 2 
baru dapat jejak kaki ke sana 
duduk KL dah hampir 7tahun 
akhirnya dpt juga lihat Pusat Sains lebih dekat



JOM lihat keterujaan kami anak beranak di sana!!!



Di laluan masuk je dah teruja tau
seperti melalui terowong didasar laut


Penerokaan bermula 
Mengenali sistem tubuh Manusia










Penerokaan diteruskan lagi
Ini dibahagian tengah-tengah di dalam Pusat Sains
tempat utk relax, ada pertunjukkan sains, playground pun ada






Jelajah ke bahagian lain pulak
banyak benda nak cuba
bukan sahaja Anak-anak
tapi Mak Bapak pun nak tak tertinggalan
almaklum kecik-kecik tak dapat merasa







Dah habis teroka kat tingkat bawah 
naik pulak ke tingkat atas 

Masuk ke "Science of Fear"
dlm bahasa Melayu Rumah Hantu
sorry xde gambar nak kongsi
sbb tidak dibenarkan ambil gambar
Tapi agak menyeramkan jugak lahh
sampai Ayuni takut sampai menangis kuat giler
walaupun masuk separuh, terpaksa patah balik
habis nangis, barulah Ayuni ckp kaki dia terkena benda
oo patut la lalak sakan hu huu...





Last explore sblm balik
rasa mcm nak tercabut kaki 
non stop explore lebih kurang 2jam kebih


Kayuh-kayuh tapi mentol tu menyala sikit je hu huu
ponat nak mengayuh daaa

Kongsi sedikit info Pusat Sains Negara
terletak di Bukit Kiara
Tiket masuk murah je
RM6 - dewasa
RM3 - Kanak-kanak (7-12thn)

Tiket masuk termasuk sekali "Science of Fear"
RM8 - dewasa
RM 5 - Kanak-kanak (7-12thn)

Info-info lain boleh klik SINI



















nuffnang 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...