Qaseh Gold

15 April 2014

Nak cari tudung mcm Dato Siti...


Dato Siti memang cantik
pakai apa pun nampak cantik
suka tengok dia berfesyen
Anggun & bergaya w/pun bertudung

Cantik kan Dato Siti
Dress Merah yg menyerlah
mmg suka dengan gayanya

saya berkenan sangat dengan tudung hitam tu
kat mana nak dapatkan ye
ada tak yg jual sebiji mcm Dato Siti pakai
hu huuu nak pakai dinner nnt
baju dah ada tudung pulak xde lagi
kebetulan tema lebih kurang mcm Dato Siti pakai
RED & BLACK



kalau ada yg jual boleh terus 
whatsapp/sms Qaseh 017-3008665 tau!



14 April 2014

Mawar Fareeda maksud sebenar "mengikut Kemampuan"


Memang Hangat Isu Mawar isteri Fizo Omar & Tudung Fareeda
laman sosial Fb & Blog mmg banyak status & komen tentang ini
bermula dengan isu rampasan tudung-tudung yg meniru rekaan Tudung Fareeda
sehingga isu status FB Mawar Fareeda yg memberikan komen yg dianggap Sombong

Akhirnya Mawar telah mengeluarkan statement memohon maaf

maksud sebenar "mengikut kemampuan" adalah 
pelbagai pilihan rekaan, saiz dan harga

Jadi bukan salah "Tudung" ye
atau salah "Mawar"
salah faham je
komen dr admin Mawar yg tak sepatutnya keluar 
yg menambahkan Isu yg sedia Panasss

Isu hak cipta tu rasanya tak perlu diperbesarkan
kerana ia hak sesebuah syarikat

walaupun tudung tu singkat ka tak labuh ka tak ikut syariat ka
kita boleh pilih samada nak pakai tudung yg macam mana
jadi tepuk dada tanya lah diri sendiri ye
let say tudung bawal & shawl jadi pilihan 
ramai je yg pakai singkat padahal boleh labuhkan
jadi ikut si pemakai tu la dia nak berfesyen mcm mana





Jika orangnya cantik
pakai apa pun cantik
tak kira mahal ke murah ke
betul tak???
bertuah Fizo Omar








nuffnang 3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...