nuffnang 3

13 December 2011

Roti Pita Kebab Ayam

ASSALAMUALAIKUM...



Selamat sampai dari kampung petang semalam. Badan pun masih letih lagi dan kepala pun berat je akibat makan durian banyak sgt. Tak cukup melantak durian kat kampung siap tapau lagi bawa balik KL. punyalah nak bawa balik terpaksa lah myhubby kopek durian 7 biji dan aku masukkan ulas-ulas durian dlm tepawe. dapatlah dlm 2 bekas tepawe aiskrim yg bulat tu. pastu mak bagi lg rambutan satu plastik besar suruh bawa balik. mmg penuhlah bonet kereta (RedMyvi) aku. buah cempedak je aku tak bedal bawa balik sekali sebab bau dia lagi kuat. Kalo tak mau pengsan aku & hubby dlm kereta sbb gabungan bau buah durian + cempedak ini teramatlah hebatnya.


Hooo...maaflah intro terlebih-lebih pulak.



Siapa suka makan Roti Pita Kebab Ayam?
Sila angkat kening macam Ziana Zain?


Hmmm...aku rasa mesti ramai dah pernah makan Roti Kebab ni
Sangat sedapkan dan aku sangat sukakannye
Masa balik kampung hujung minggu hari tu
berkesempatan pergi ke Nat Ahad (Pasar Minggu)
hajat nak beli ikan je tp ternampaklah


Pak cik ini dah lama berniaga Kebab Ayam ni
sejak aku sekolah lagi mmg kebab dia sedappp
Kalo ada pasar hari je mmg aku akan beli Kebab pak cik ini
Dulu dia kebab dia hanya roti yg pendek tu je
tapi sekarang dah ada roti pita



so, aku pun nak jugak try kebab dgn roti pita ini pulak
tapi azabnye lah nak beli kebab pak cik ini
orang beratur bukan main ramai lagi
pastu budak dpn aku ni order lebih 10 bungkus pita kebab
hampir setengah jam ko duk beratur baru dapat
nasiblah keinginanku yg tinggi utk merasa Pita Kebab ini
mengatasi segala-galanya kerna tahap kesabaranku ms tu dah xde dah
tp bila Mak cik (isteri Pak cik) ckp sekejap ye dik kat aku
mcm faham-faham aku dah xtahan beratur
dgn dokong Ashraaf lagi dgn menahan panas lagi
huuu...aku just senyum je kat Mak Cik tuu




Gambar dr google
tak sempat ambil gambar Kebab Ayam Pak Cik tuu
Aku dah makan habis heeee
Tapi Kebab dia lebih kurang la mcm ni
cuma dia xde letak salad je
yang aku suka Kebab Ayam Pak cik ini
sebab dia letak banyak sgt2 mayonis & sos



Rasa-rasa macam nak buat sendiri je kat rumah
tapi nak kena cari bahan-bahan dulu
kalo aku buat nanti akan aku upload kat sini ok



Resepi Kebab Ayam boleh tengok DISINI



Sayonaraaa

5 comments:

NeenaAnuar said...

adoii.. pepagi perot dah berdongdang sayang tengok entry you nie dear! dah lah I peminat Kebab! uhuhu...

MamaEma said...

ari jumaat selalu beli kat masjid negara

Alyza Fisol said...

kalo angkat kening cam kak ziana, bleh nampak tak.. :)

Papa Mifz said...

last mkn kebab puasa hari tuh...huhu

Kartini said...

ya ampun kak. tetiba saya teringat kebab2 ni masa kat makkah. sedappp

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...