nuffnang 3

27 October 2010

Moody = Merajuk + Sensitif + Sakit hati

Inilah Simpton2 yg melanda diriku kini. asyik moody je. terutamanya pagi2...muka pun semcm je. Kadangkala tu merajuk je memanjang sampai muncung pun panjang. mmg terlalu sensitif, cepat je terasa kalo ada benda yg dickp xkena pastu boleh jadik sakit hati sgt2. rasa marah sgt2...

hai xtau apa nak jadi dgn diri ni. yang kesiannya en.hubby yg terpaksa layan karenah diri ni yg macam2. tambah2 lagi nak layan anak perempuan kesayangan dia yg sorang tu...aku boleh jeles dgn anak aku sendiri sbb en.hubby layan dia lebih2 dr aku. macam mana tu..oh tidak aku tak mau moody diri ni berterusan...aku tak nak terusan melayan perasaan ni. 

AKU NAK BERCUTI ... BEREHAT ... TENANGKAN FIKIRAN!

kawan2 tolong la suggestkan apa yg aku patut buat utk hilangkan semua ni. PLEASE!!!

3 comments:

Softtouch [Hanim] said...

jap nk tanya qaseh pregnant kan?
kalu preknen mmg biasalah moody mcm tu..yg pnting sabar n hepy2kan diri ok...

ann @ hatiberbunga said...

moody.. mmg simpton yg obvious utk ann masa preggy dulu. hehe..

suggestion : amik la cuti bbrp hari, buat something yg bukan rutin. cam shopping ke.. bercuti tepi pantai ke.. pegi salon, manjakan diri kejap ke..(tp jgn la amik pakej massage plak. hehe..)

Qaseh said...

tq hanim & ann.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...