nuffnang 3

13 April 2011

Meratah Beras...

Pelik tp benar2 belaku pd aku semenjak 2 hari lepas....
Aku boleh teringin sgt nak ratah beras...
ye beras yg dimasak jadi nasi tu
mula2 aku teringin nak bau beras je...
suka dgn bau beras xtau nape...
pastu aku teringin nak rasa beras yg mentah ni...
so, aku pun ambil lebih kurang segengam beras
cium2 dulu bau dia baru ratah
(kunyah sebijik2 beras).


Dah jadi habit dah...
balik keje je terus ambil beras dan ratah dgn nikmatnya..
kdg2 aku ulang 2 3 kali ratah sambil tgk tv
hu huu huum
Nape la anak mama teringin yg pelik2 mcm ni... 

5 comments:

kak long said...

qasseh...kalau berminat untuk try shaklee...boleh sms kak long kat 019-7987970 atau emel kak long...nuradhamansor@yahoo.com...insyaAllaH...kak long boleh bantu..

Ana Saphar said...

Sue...tau tak..member ana..jiran anak dia..kulit punya lah cantik..tny petua kat mak die..tau tak mak die kate..waktu duk mengandung...mak die suka ratah beras...pelik...tp anak die memg kulit cantik giler!! putih gebu..beras kan memg baek utk kulit! hehehe

Qaseh said...

tu lahh..ada jugak yg ckp mcm tu...tp bila kuar biasa je xde la putih sgt...xkisah la lagipun bb boy...

Qaseh said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

SY PN SUKE MERATAH BERAS NIE... RASA2 ADER SIDE EFFECT TAK?
SMPAI SKUNK TAK LEY BUANG TEBIAT TUE..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...