nuffnang 3

30 December 2009

take over new job

dah dekat 2 minggu aku xdpt update dlm blog ni
minta maaf sgt2, last week aku mmg betul2 busy.

Firstly, busy dgn keje...............
keje yg sedia ada bertambah2...tu tup aku kena take over kerja finance pulak...
boleh ke aku handle dua tugas ni....mmg risau tp aku mesti try
rasanye tak la teruk sgt keje finance ni....jg duit je kan
tp aku gembira jugak coz bos bagi kepercayaan kat aku utk pegang kewangan ni....bukan ape besar tanggungjawab tau dan kena amanah...hope2 aku boleh lakukan yg terbaik nanti.

Secondly, busy dgn kenduri adik ipar.
25 & 26 hb lepas, aku sibuk dgn kenduri adik ipar aku kat melaka. ye la sebagai kakak ipar mesti la tolong apa2 yg patut kan. 3 hari 3 mlm mmg sibuk buatkan persiapan kenduri kat umah nenek husband kat melaka.
ye la kalo boleh semuanya nak majlis berjalan dgn lancar. tapi best la...coz semua adik beradik husband yg seramai 15 org (termasuk 4 org adik tiri) berkampung kat Melaka. heeee...riuh rendah gak la....mcm2 gelagat gak.sorry la tak dpt nak upload gambr kat sini...pada adik ipar aku Selamat Pengantin Baru diucapkan semoga berkekalan ke akhir hayat....

Lagi 2 hari masuk tahun 2010.....Azam Baru? Mcm mana dgn korang semua dah buat azam tuk 2010 nanti.
mari la kita sama2 buat azam yg baru tuk tahun 2010 atau nak sambung azam yg lepas pun leh gak.

2 comments:

ummi ida said...

salam ziarah.Begitulah rutin khdpn manusia...sentiasa dihimpit kesibukan tugas harian.Apapun,hdpi hari yg mendtg dgn tenang.Smg 2010 mmbw 1000 rahmat utkmu

hazeleyed lady said...

Zalam perkenalan...
All the best for 2010.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...