nuffnang 3

29 December 2010

Kegembiraan dalam kedukaan di hati

Hari ini dalam sejarah bagi Malaysia kerna menjadi JUARA Bola Sepak Piala AFF. Akhirnya, tirai 2010 ditutup dengan penuh kemegahan dan kebanggaan. Yesss....yg paling happy sangat2, esok CUTIIIII....mmg tersgtlah seronok tp hatiku berduka.

Hati ni amatlah risau pada my hubby yg dah masuk 5 hari sakit. mmglah dia ada asma tp dia xpernah sakit lebih drpd 2 hari. Semalam bw dia g klinik utk ambik MC kali ke-3, Doktor pun risau coz muka dia dah start bengkak2. so, doktor decide ambik darah utk test. my hubby pun kena ambik oksigen 15 minit. mmg teruk dia mlm tu xleh tido langsung, nmpk terseksa sgt...

Risau...Risau...Risau, pagi ni dia kata nak ambik MC lg coz masih xsihat lagi, Doktor ckp kalo xsihat lagi hari ni dia suruh check up kat hospital. So, aku pun suruh la my hubby g hospital tp dia liat sgt nak pergi seboleh2nya dia xnak. katanya dah ok skit nak rest je kat umah n esok cuti. Aku pun apa lagi geram la...dia ambil mudah je..kita suruh dia pergi check je mana la tau ada apa2 sbb lama sgt sakit w'pun doktor ckp blood test dia ok je. mmg aku berleter habis kat dia...pergi hospital spy dpt check detail drpd klinik maybe dia check biasa je. hmmm...tu pun xmakan saman. xmau jugak pergi.

last2 aku tefon kak long dia yg tinggal dekat dgn umah...minta dia nasihat adik dia ni. aku xtau nak buat mcm mana dah...xsanggup tgk myhubby sakit2 mcm ni...

Papa, Mama sayangggg Papa sangat.
Cepat2 sembuh tau...

1 comment:

Tirana said...

Qaseh..lelaki ni lebihkurang sama aje kot.. Isteri nasihat berbuih mulut haram diorang nak dengar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...