nuffnang 3

30 November 2011

David Teo bengkak mata penangan Ombak Rindu

Assalamualaikum...







Hari ini hari pertama filem Ombak Rindu yang ditunggu-tunggu keluar pawagam. So, aku sangatlah excited nak pergi tengok petang nanti..

Ini semua gara-gara terbaca surat khabar kelmarin “David Teo sebak tonton Ombak Rindu” nangis sampai bengkak-bengkak mata lagi tu tengok pra tonton filem tu. 

Apa lagi lepas kelas petang semalam aku pun pergi Midvalley membeli nasib baik ada ingatkan dah sold out.
Filem yg diadaptasi daripada novel  nukilan Fauziah Ashari ini sememangnya popular ketika aku belajar di Universiti dulu. Mmg aku beli novel dia tp dah hilang. Aku rasa dah lebih 3 kali jugak aku khatam novel ni dan setiap kali baca jugak airmata ini mengalir bagaikan air paip kalo ditadah baldi sampai melimpah-limpah agaknya. Serius tak tipu punya percayalahhhh.
terima kasih Papa kerna izinkan Mama pergi tgk wayang malam ni dgn my BFF (Anum).Terima kasih juga kerna sanggup jaga Ashraaf malam ni.


3 comments:

Lida Rahim said...

LR pon nak gak tgk movie ni.. dah lama ngidam (opss tak peknen pon) nak tgk hehe

maybe kalau line clear nak g tgk esok

Anonymous said...

aduh, teringin juga tapi masa tidak mengizinkan...

Nia said...

hehe,,seriously? David Teo pun sebak tengok citer ni?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...