nuffnang 3

17 June 2012

Garam Vs Geram



Assalamualaikum....


Seperti biasa tengahari baru nak update, pagi2 sibuk uruskan husband untuk ke tempat kerja dan anak ke sekolah. Macam biasa hari Isnin je mesti lah terlambat sikit hu huuu...

Lepas, husband pergi ke dan hantar Ayuni ke sekolah, sibuk pulak buat kerja-kerja rumah.  Mylittle Hero yg sorang ini pun sibuk juga buat kerja. Nak tau kerja apa Ashraaf buat?


Jeng-Jeng

^

^

^

Tuuuu Diaaaaaaaa

 Kerja menaburkan garam satu plastik
hu huuu...rasa nak marah pun ada
gerammmmm sangat-sangat
Pagi-pagi dah buat Mama dia naik angin satu badan


 Masa bila dia pergi dapur ambil garam 
tu pun aku tak perasan
mmg garam tu dah dibuka & masukkan dalam bekas garam
 tp ada lebih biarkan dlm plastik tu 
so, ikat dengan getah je lahh
macam mana dia buka aku pun tak tau
alih-alih tengok dah jadi macam ni


Habissss separuh garam dlm plastik tuu
Garam tu baru je Mama beli semalam
nasib baik garam murah je hu huu
Sabar je lahhhh



 

5 comments:

miloais milo said...

seronok nampaknya heols main garam...
macam main pasir kat pantai aje...
sabar je lah!

Kakzakie said...

Pandai pulak dia tak masukkan dalam mulut dia :)

rATu kEBaYA said...

aduhai... habis satu lantai ye.. jadi keje lak nak mengemop balik..

Dba Dealova said...

sabar je la.bebudak memang macam tu.semua benda dia nak buat main

Mrs. Norrie said...

ok lagilah budak comel nih main garam.....anak saya arituh main softlan...abis semua dinding dia cop tapak tangan...huhuhuuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...