nuffnang 3

27 April 2010

"Lebih Hangat Daripada Biasa"

Assalamualaikum .....semua.
Baru balik dari Cameron Highland....
hari ini bukan nak citer pasal my holiday 
tp berkenan tajuk entry. 
takkan tak biasa dengar kot.....cuba teka?

lmbt la korang ni...Radio Hotfm la.....
semmg menjadi radio pilihan No. 1 dihatiku..
di mana saja, radio Hotfm la yg akn aku dengar
maupun dlm kereta, di office & di telefon bimbitku
sentiasa akan kedengaran 
 "Lebih Hangat Daripada Biasa"

Sebenarnya, aku excited sgt citer 
pasal Hotfm ini adalah kerana aku terserempak dgn 
HOTFM VIVA ZOOMERS 
pd ptg hari jumaat yg lalu.my lucky day...
aku hantar kereta aku ke tmpt cuci kereta berdekatan
Q Bistro di Bandar Sri Permaisuri ini....
 Tiba-tiba aku ternampaklah kereta ini...

 Mula2 nampak....eh, kereta hotfm...
aku hanya melintas tanpa pikir apa2 pun
aku masuk & start kereta n bukak radio HOTfm. 
the time DjTini yg keudara dgr dia ckp dgn sesorg 
tp aku xberapa dengar sgt...tp bila dia sebut je 
"VIVA ZOOMERS akan berada 5 minit 
di hadapan SpeedMart Bndr Sri Permaisuri...
barulah tertangkap dimindaku...kereta tadi....

Aku nampak dari kereta aku bebudak 
Viva Zoomers ini 
baru keluar n susun barang2 kat belakang kereta..
dah ada 2, 3 org dok tggu kat situ.
So, pun terus la keluar g tggu kat situ gak.

mcm2 soalan diajukan..berkaitan dgn Hotfm & TV3,
malangnya aku xdpt jwp coz ada org 
lebih cepat dr aku...Heee Heee

 Antara hadiah2 yg aku dpt dr 
Viva Zoomers...
Tq HOTfm

4 comments:

mamaaerish : said...

wahhh... hot gitu... ;p

sI tEDI said...

byknya dapat cenderhati!

nabilah_2908 said...

hrumm..bnyk gak yg dieorg bg eh.. sy masih lagi berlum berpeluang utk jumpe mereka2 ni..huhu.. :)

Fieza79 said...

okeh la tuu..dpt gak ole2 dr hot fm...tahniah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...