nuffnang 3

21 March 2012

Ragam 2 Driver


ASSALAMULAIKUM...


Alahai Anak
Macam-macam Ragamnya
Tak kira di mana atau bila
Ada sahaja gelagatnya
Adakalanya membuat kita terhibur
Adakalanya membuat kita geram



Tengok la Ayuni & Ashraaf ini
dalam kereta pun macam-macam ragam

masing-masing berebut nak duduk kat tempat driver
dua-dua tak nak mengalah pulak tu


Ashraaf kalo dapat stereng kereta mmg dia suka sgt
sampai tak mau lepas la
tengok tu dia buli kakak dia


Kakak dia pun nak jugak pegang stereng tu
Ashraaf geram tarik rambut Kakak dia
terpaksalah Mama dia tolong


Setiap kali masuk kereta macam inilah ragamnya
Mamanya yg penat melayan
Papanya buat tak tau je
siap hisap rokok kat luar lagi.

8 comments:

SYANI said...

Sama la hasben kita.. ragam anak2 semua mama nak layan. Abah hisap rokok je..

QueeN TerataI said...

anak2 biasalah tu.. krn adanya mereka kita terhiburkan dgn gelagat2 mereka...

miloais milo said...

dah ada co-driver tu...
ekekekkee

|| NaFiRaa || said...

comelnye.. berebut stereng yer.. anak2 ai pon sama.. suka sgt ngan stereng~

Ana Saphar said...

Laa...Ashraaf dah besar yer sue!! Dah boleh jalan ker tu? Noty dia skrg erk....tarik rambut kakak dia lagik..amboihh dia...dah la pipi booolat! Dapat kat anti ana ni siaplah....nak geget sampai nangehhh! hahahahaha

Kamalia said...

haha..gelak saya baca dan tengok ragam diorg ni..papa sipa hisap roko lagi ye..takpe,mama kan supermom.:)

cik puan said...

ala tomeinyer..jengah di sini

MaryaYusof said...

As salam mama,

Suka betul main dlm keta ek... Berebut2 lak tu...hehehe...

Tp kena jgk pantau ni takut tertarik h/break ke apa, sb dulu anak buah sy pernah kena... Tertarik handbreak, kereta mengundur ke belakang nasib baik xterjun sg... huhuuu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...