nuffnang 3

31 July 2010

Memo : Tuan Rumah akan berehat drpd aktiviti berblogging dan sewaktu dengannya

Assalammualaikum wbt...

merujuk kpd tajuk memo diatas, saya tuan rumah kpd blog dqaseh2u ingin memaklumkan kpd semua bahawa saya akan berehat drpd sebarang aktiviti berblogging selama seminggu iaitu bermula 2hb Ogos hingga 6 Ogos 2010.

Saya terpaksa berehat drpd aktiviti berblogging, facebook dan yang sewaktu dengannya kerana saya kan menghadiri suatu Kursus anjuran PUNB.


Sebenarnya kursus ni adalah lanjutan drpd Program Siswazah Perintis Perbadanan Usahawan Nasional Berhad yg telah saya sertai hampir 2 bulan. Kursus ini sgtlah bagus untuk para siswazah bumiputera yg berminat untuk menceburkan diri dalam perniagaan. Terdapat 2 skim yg ditawarkan oleh PUNB iaitu :-

Diharapkan kpd semua kawan2 blogger memahami situasi dengan jelas. saya terlebih dahulu minta maaf sekiranya selama seminggu blog saya ni tidak upadate dgn entry baru dan tiada blogwalking ke blog kawan2 semua. Saya berharap agar kawan2 dpt mendoakan sy supaya success dlm kursus ini kerana 4 hari saya juga akan tinggalkan anak n suami yg tercinta semata2 mengejar cita-cita saya yang satu ini.

Sekian, terima kasih.

Ikhlas daripada,

Qaseh Suhaida.


"Tuai Padi Antara Masak,
Esok Jangan Layu-Layuan"
" Intai Saya Antara Nampak,
Esok Jangan Rindu-Rinduan"


2 comments:

Redbloodsnow said...

haaa...jgn rindu² aku time kursus nnti taw yang...hehe :P btw, selamat berkursus ^_- winkss

Fieza79 said...

takpe jap je tu...selamat berkursus..!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...