nuffnang 3

06 February 2012

Budak Nakalll





Inilah dia gaya seorang
"Budak Nakal"

^

^

^

^

^

Kalau dilarang makin menjadi-jadi Nakal dia
bikin Mama dia Gerammm je





Alahai Budak Nakal sorang ini
 Tin biskut pun dia boleh buat mainan
Duk tepuk-tepuk sampai nak kemek tin tu






Tak lalu nak jerit-jerit nak marah-marah
lantaklah Budak Nakal ini main puas-puas
bila dah letih nanti tidokan je




3 comments:

ZYASH said...

mungkin dia cuba nak buka penutup tin tu kot...hehehe

misya said...

nakal tapi tetap tomey

|| NaFiRaa || said...

sama lah.. saya pon biarkan jer dia main.. asalkan menan dia tuh x bahayakan dia.. lagi kita kata jangan.. lagiiii lah dia nak main.. kekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...