nuffnang 3

09 June 2010

Demam BOLA sudah melanda seluruh DUNIA.Kesannya Makan BOLA, Tidur BOLA, Hidup BOLA, Semuanya BOLA..BOLA..BOLA

Adakah anda Demam?
Adakah anda ada tanda2 spt Makan Bola & Tido Bola?

Hmmm...mmg serius penyakit anda ni?
Penyakit ini dinamakan Demam Bola
"WORLD CUP 2010"

Inilah Virusnya....
Datangnya dr Afrika Selatan...
Berjaga2 lah anda semua....

Oklah..xnak merapu lagi,abaikan je yg kat atas tu..
Sempena nak dgn kehangatan "World Cup 2010",
Qaseh nak kawan2 citerkan pengalaman, peristiwa, dan
apa2 je yg melibatkan diri anda dengan BOLA
(xkisah bola apa pun janji bola k?)

Kemudian jawap 3 soalan berkaitan dengan WORLD CUP.

1.  Pasukan manakah yg anda sokong di World Cup?
2. Siapakah pemain bola sepak yang anda minati?
3. Apa yang anda suka tentang World Cup 2010?

Tagkan semua ini kpd 8 org
(sempena 8 group FIFA World Cup)

Dengan ini sy tagkan Demam World Cup ini kpd:-



Jom kawan-kawan kita memeriahkan lagi...
"Piala Dunia 2010"
Makan Bola, Tidur Bola, Hidup Bola








4 comments:

mummysyafie said...

demam bola dah datang yer..tapi saya tak ikut sangat. tak baper minat..

salam kenal qaseh..

Redbloodsnow said...

yayyy gwe kene tag ah...hiksss. dan YAYYYYY WORLD CUPPPP!!! esok kte akan tgk africa vs france berentap sepak terajang kat pdang kan kan.

semangat nih nk tgk :D nnti zie jwp ek tg nih...mwahhh

Kamariah Awang said...

Alaaa... ma tak pandai langsung tengok bola. Kalau tengok balik2 tanya gol sape... Hehehe

iqbalsyarie said...

wahahaa..betul!betul!dah demam dah ni..hehe..apapun,hiburan tu alat aja..bukan matlamat kan?hehee..moga demam tak serius sgt~

My latest post:Bahaya suara keldai

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...