nuffnang 3

29 June 2010

Aku berada di alam penuh Fantasi tetapi bukanlah mimpi yg hanya mainan tidur

Betul ke bukan Mimpi, masih xpercaya...dengar ni.

Bagaikan Berada di Alam Fantasi,
Penuh Cahaya Berwarna-warni,
Percayalah ia benar-benar Realiti,
Inilah tempatnya digelarkan I-CITY.

Ooh...kini ku percaya...
Percayalahhhh
(ini lagu CT Nurhaliza la xde kene mengena
pun dgn citer ni hanya sekadar hiburan semata-mata).

Inilah pertama kalinya
aku, papa n ayuni menjejakkan kaki ke I-CITY.
 selama ini mendgr citer ttg nya saja.
akhirnya hari minggu yg lepas
kami semua berkesempatan menerokai keunikan
 dan keindahan pelbagai cahaya yg bwarna - warni
 yg memukau mata siapa sahaja.
x kata yg dpt diungkap stiap kilauan cahaya bagaikn fantasi.

Lihatlah Penerokaan kami di I-CITY.

"See It, Feel It & Believe It"

Pokok yg penuh bercahaya mmg terpukau

mmg kreatif & lain drpd yg lain.

wajah2 yg penuh kehairanan

Ajaib, kaktus pun bcahaya mcm2 warna

Romantik tak...;-)

Unik kan burung merak ni

with bamboo n Panda yg cuit sgt

bagaikan taman penuh keajaiban...

menakutkan...mcm real je Dinasour tu

Luar biasa...menakjubkan!

posing lagii...main snap2 je

penuh dgn keseronokan & keriangan


Pengembaraan yg pastinya penuh dgn kegembiraan
setiap sudut kami terokai xnak miss satu pun,
bagaikan xterasa hampir 2 jam
baru penerokaan kami berakhir.



4 comments:

Ema said...

masa saya dtg situ...kektus belum tumbuh... hahaha

Redbloodsnow said...

EEE YANG...AKU JELESSS. TERINGIN GILER AKU NK G. TP JAOH NAH AH WEH...CISSSS :( JELESSSSS SGTTTTT.

Kamariah Awang said...

Bahagianya, Qaseh... Alhamdulillah..!

kay said...

qaseh,saya ingin bertanyekan mengenai ladang jagung bapa puan qaseh. minta emailkan saya phone number utk call puan qaseh. saya berminat nak ambil gamba pengantin di situ :)

kamalia kay
www.thephotolicious.com
thephotolicious@gmail.com
019-6682336

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...