nuffnang 3

22 October 2012

Bila Suami komen......



ASSALAMULAIKUM...




Apa kata anda, 
bila si suami memberi komen tentang anda?







Suami : Mama dah kurus la...
Isteri : ye ke? (Senyum sampai telinga)
Suami : Makan banyak2 badan Mama dah nampak tulang je.
Isteri : hmm (tak terkata apa2),  
           dalam hati - ingat dia suka aku kurus.


 ^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

*ini adalah situasi yg aku alami, terlalu kurus kah aku sampai dpt komen begitu dr suami tercinta. mmg aku akui aku semakin kurus sejak dari aku masuk hospital bulan lepas. Baju2 dan seluar2 aku pun banyak yang longgar, aku pun tak tau kenapa berat badan aku tak mau naik padahal selera makan aku besar jugak satu hari boleh katakan 6kali makan (sarapan, minum pagi, makan tengahari, minum petang, makan malam, minum sblm tido) tahap kesihatan aku pun baik sekarang. Jadi, aku perlu buat sesuatu sblm dpt komen dr suami lagi. Kawan-kawan blogger semua boleh bantu tak?













Ingin Rawatan Muka hanya di rumah
sms/call 017-3008665 


Maklumat lanjut boleh pergi ke FB
atau blog D'QasehBeauty

6 comments:

Sha Saperi said...

kurus xpe janji sihat alhamdulillah...

Ayuni said...

metabolisme tinggi....

Kakzakie Purvit said...

Sebab Qaseh kan baru sihat pelan-pelan akan naiklah. Yg penting dah tak sakit lagi.

Izwa Kamaruddin said...

mkn jgn tak mkn..

Unknown said...

alahaiii.. bertuahnye.. kalo saya.. makin sikit pon berat naik jugak..huhuhu..

lepas nih boleh terus makan dgn senang hati..hehehe

Kasih Salina said...

assalamualaikum n salam kenal..saya follow sini juga ye..betol juga, tak suami suka wife dia kurus..tp tu cuma pndapat dia jer kot..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...