nuffnang 3

08 October 2012

Potong rambut...



ASSALAMUALAIKUM...





Hu huu...setelah sekian lama disimpan rambut
 ikal mayang yg panjang mengurai tu 
akhirnya dipotong jua. 
Redha je lah.......


Bukan rambut aku yang kena potong
tetapi rambut Mylittle Princess (Ayuni)

Gambar sebelum rambut dipotong
 Inilah rambut asal Ayuni
mmg tak pernah potong dr kecil
ikal mayang tu pun asli tau


 Bila umur Ayuni dah cukup 5tahun 
mmg aku dah niat nak potong rambut Ayuni
Sebab rambut Ayuni dah mcm rosak kat hujung rambut
dan dah jadi parah bila Ayuni pernah gunting sikit rambut dia
hmm...jadilah pendek sebelah panjang sebelah


 Ayuni duduk diam je kat kerusi tu
takut kot bila dah start blow rambut
kasi lurus dulu sebelum potong 


 Tengok bila rambut Ayuni dah lurus 
mmg mencecah ke punggung dia
tapi sayang akan dipotong kejap je lagi hu huu


 Akhirnya rambut kena potong lebih kurang sejengkal
potong lurus je sudah hu huu


Tadaa...bergaya dengan rambut baru
tak lah terlampau pendek masih panjang melepasi bahu
senang nak ikat hu huuu
 

 

8 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

cantik..

inazamri said...

cute je dia..pandai posing ye.rambut baru lg sweet tu

Kakzakie said...

Cantik dah... buang yg rosak dan tak rata haa. cutelah kan.

Qaseeh Tolia said...

Comel jer... Cakap kat dia Qaseehtolia cakap dia cantik..Mcm Princess..

Nafira usof said...

cantek lah rambut dia.. comel jer~

azieazah said...

Sebenarnya, kata orang tua rambut asal tak berapa sihat. Elok dibuang sedikit dan akan diganti dgn rambut baru yg lebih sihat.
Apapun masih nampak comel dan sweet!

Masya said...

panjangnya rambut dia.. kalau kecik lg payah nak urus rambut panjang eloklah potong sikit..

Aishah Salun said...

Salam, saya ada menyediakan perkhidmatan mendandan rambut, make up dan manicure & pedicure di rumah di Kota Damansara. Harga untuk wash, cut & blow RM15. Colour/ Inai RM30-RM88. Rebonding/ Perming RM88-128. Treatment RM38. Sekiranya berminat kal Zura 012-204048 atau layari myhomesalon.blogspot.com. Terima kasih tuan rumah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...