nuffnang 3

15 January 2013

Sebelah Stokin Papa dicuri



ASSALAMUALAIKUM...




Hampir setiap pagi mesti kejadian ini berlaku
Mangsa yang jadi sasarannya adalah Papa
ketika Papa memakai stokin untuk ke tempat kerja
mesti sebelah stokin lagi akan dicuri
dan pencurinya adalah sibudak kecil spt dlm gambar


^

^

^

^

^


 Papa baru pakai sebelah stokin
sebelah lagi telah diambil sibudak kecil
maka berlakulah tarik menarik stokin antara Papa dengan sibudak kecil
tapi sibudak kecik enggan melepaskan stokin tersebut

^

^

^

 Papa masih memujuk dengan lembut supaya sibudak kecil
memberikan sebelah stokinnya kerana sudah lambat untuk ke tempat kerja
Tapi sibudak kecil masih enggan melepaskan 
malah semakin kuat memegang stokin tu

^

^

^

 
 Akhirnya sibudak kecil terus melarikan sebelah stokin
dan dikejar oleh Papa 
tanpa rasa bersalah dengan senyuman lagi 
sibudak kecil terus membawa stokin itu lari dengan lajunya

^

^

^


Sibudak kecil ingin menyembungikan sebelah stokin Papa
di rak TV hu huuu
Sibudak kecil masih belum mahu mengalah hu huu

^

^

^


Papa yang sudah kepenatan hanya duduk melihat
kelakuan sibudak kecil bersama sebelah stokin Papa
Aku pun hanya mampu menyaksikan kejadian
sesungguhnya sangat2 melucukan hatiku

^

^

^
 
 Sekian, Qaseh Suhaida melaporkan.
 

7 comments:

Kakzakie said...

Hihi.... suka kakak tengok. Pagi-pagi dah buat seisi rumah senyum dgn gelagat si comel ini:)

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

lain kali papa kena standby 2 pasang stokin. hehee

Lia Ilnia said...

hahaha, nakal dia..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

kena bagi stokin lain ni kat anak... hehe

Ratu Hatiku said...

hehehe..... pandai dia nyakat papa dia...

Nazayiena Ayiena said...

Pandainya si kecik nak bergurau dgn ayahnya awal2 pg....

Nafira usof said...

hehhehe.. comelnye.. pandai yer ajak papa dia bergurau.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...