nuffnang 3

17 July 2011

Episod Akhir - THE END

Hari ni..xsabar nak tgk episod akhir cerita MARIMAR & JUVANA. Adakah segala2 bakal berakhir atau masih ada lg persoalan yg belum terjawab. jeng..jeng..jeng. suspen kan....



MARIMAR,
aku layan citer ni ms dlm pantang setiap Isnin-Khamis mmg xpernah miss. sbb cerita ni penuh konflik & tragis yg medebarkn hati nak tau apa yg berlaku. terutamanya watak Angelica mmg aku benci siot pempuan ni. hati dia(angelica) mmg xpuas selagi tidak menghancurkn hidup Bella. Nasib baik la Bella ni seorg yg kuat & tabah. setiap apa yg Angelica buat pasti dia lwn balik. harap2 si Angelica tu matilah hari ni dan Bella & Sergio akan hidup bahagia. he heee...happy ending!



JUVANA,
citer ni pun best....setiap Isnin 9.00 mlm mesti aku dkt dpn tv layannn citer ni. citer pasal bebudak jahat ni...kalo yg jahat tuuu mmg jahat nak mampus...mcm si Botak ni..mmg sesuailah nama dia.Geram je tauu ada je yg kena belasah dgn dia. pastu suka cari pasal dgn Daim. Daim pula jenis pendiam & xberani lwn pulak..tp dia sorg yg pandai dan bijak. Bagi aku inilah citer yg xmlibatkn kisah2 percintaan langsung. Harap2 mlm ni Daim akan dpt keluar dr sek. Juvana tu.Yessss..happy ending lagiiii...suka2.Korang pun mesti suka kannnn.

Tapi suspen jugak, mana tau citer2 ni dibiarkn tergantung yelahhh kdg2 bila citer2 dpt sambutn mestilah diaorg nak buat sambungn citer seterusnya pulak. betul tak... mungkin tiba2 si Angelica tu berjaya melarikn diri & xdpt dikesan...hmmm xamanlah hidup Bella ni. Daim pulak...semua org akan berpihak kpd si Botak sbb digertak oleh Botak.Alahai kesian Daim....
*
*
*
-The End-

8 comments:

NM02 said...

zahiril tu encem kannn... kita suker la kat dia.. ahakssss

nabilah_2908 said...

sy pun ikuti Juvana..mmg best..

kenapa la watak Si Kedah tu di matikan cepat...kehadiran Kedah menceriakan keadaan kat situ...

sungguh pun Botak itu jahat...tapi suka la tgk dia..hehe..suara dia..macho.. :)

Mari Mar...tak tgk la pulak..keje time ni.. :)

Sidratul Muntaha said...

seb bake singgah sini..
aku smpai terlupa mlm ni juvana last..
huhuhuuh
marimar?!
ahaha..
ding dong dante mmg encem...

mizah said...

lastweek tertengok cerita marimar...takpernah tgk sebelum ni..mcm best je...hehh...time cuti boleh la jenguk2 tv..hihi

wahida said...

tak tgk pun dua2 citer ni...huhu...

Citarasa Rinduan said...

salam ziarah.....................
terima kasih ya sbb follow blog ayu

oh ya, nak tiak kamu nama apa? dan kak tengah layan pelanggan sambil jeling2 gak drama yang awak suka kat tv 3 nie..

tapi tulah tak dapat tahu sangat apa endingnya..
heheh

kakyong said...

marimar tu x pernah follow...

juvana ade jugak ... tp x semua episod..

Cute MuM said...

suka gak tgk cerita juvana..
lain dari yang lain..
ending pon best..
cuma ada part yang spoil..
daim tetiba sehat jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...