nuffnang 3

08 July 2011

JALAN-JALAN BERSAMA IBU MENGANDUNG


Esok dah hari minggu
Nak bw Ashraaf balik rumah bapamertua.
tp nak citer dulu, ms mengandung
tiap2 hujung minggu mesti pergi jalan2
w'pun perut dah membuyut..
Antara destinasi yg mjadi kunjungan
*
*
*
*
*
Melaka River Cruise
Ingat lg tak n3 ttg D'Alai Homestay,
xingat boleh tgk kat SINI.

Ha..nmpk tak Eye On Melaka dlm gambar tuu
Masa ni br 4 bulan mengandung
perut pun xnmpk lg...
*
*
*
Bagan Lalang, Sepang
Mandi air laut pulak...
berendam dr kul 4ptg
smpi dah dekat Magharib br naik

mmg best sgt2 main ombak dgn Ayuni
xingat dah mengandung 41/2 bulan
byk lagi aksi di SINI
*
*
*
Menara Condong, Teluk Intan
Ms ni mengandung 5 bulan
boleh tgk lagi byk gambar aku posing2
& sedikit sejarah ttg menara di SINI
*
*
*
Bukit Melawati, Kuala Selangor
Suka pemandangan di atas bukit ni
Nak tau apa yg ada di atas ni
tgk la n3 SIL di SINI

naik bukit dgn tren yg disediakan,
xlalu aku nak naik jln kaki
ye la dah dekat 6 bulan ms tu
*
*
*
Sungai Congkak, Hulu Langat
Dah nmpk sgt perut buyut kan
7 bulan dah ms ni
still kuat jln lagi

mmg xlepas peluang utk berendam
dlm air terjun ni, sejukkkkk
tgk n3 SIL di SINI
*
*
*
Hot Air Ballon, Putrajaya
pergi tgk Pesta belon.
mcm2 ada bukan belon panas je
tgk n3 di SINI
ms ni aku duduk je
sambil tgk belon ni naik
dah xlarat berdiri lelama
almaklum dah 8 bulan pregnant.
*
*
*
Motif sebenarnya...nak bgtau
org mengandung kena byk jalan-jalan
senang nak bersalin nnt

***

Selamat berhujung minggu....

2 comments:

kakyong said...

keciknya perut... ;)

anak 1st ke ni?

mummysyafie said...

betul2..itu petua yang saya pun ikut setiap kali mengandung.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...