nuffnang 3

14 July 2011

Sepetang di Taman Tasik Cyberjaya

Hujung minggu lepas, lepak2 umah baru my Abang ipar (BIL) kat Cyberjaya. bukan setakat lepak je tau siap tidor sekali...hu huuu..ye la, rancang nak balik Melaka tp sbb Ayah Mertua xde kat umah pergi terengganu katanya...so, myhubby ajak la g umah BIL yg baru pindah 2 minggu lepas...

Sbb tu dpt g Pesta Flora Putrajaya mlm tu ate dah dekatkn...tido smlm, esoknya (ahad) xde apa2 aktiviti pun rehat2 kat umah BIL je, Petang br kuar jln2 kat Taman Tasik Cyberjaya. Tasik ni 5minit je dr umah BIL.

Luas jugak tasik kat cyberjaya ni tp tasik kat bdr sri permaisuri lg luas kot. kat tasik ni pun xramai sgt org,
my hubby (baju putih)
BIL (baju merah)
tgh tgk ikan2 dlm tasik ni..
my hubby kata ada ikan toman besar.

kat tasik ni byk pokok bunga teratai...
tasiknya ok la xde la nmpk kotor.

wife BIL (baju hijau)
tunang adik ipar (xnmpk muka)
xingat bentang tikar dkt dgn tasik tuu


sambil makan2...
Ayuni siap baring2 lagi..

Ashraaf cepat tgk Papa...nak ambil gambar
nasib la si hero kecik ni xmeragam..

Tmn Permainan mmg wajib ada dlm taman tasik
xkira kat mana pun betul tak..
yg pasti Ayuni mmg suka sgt la...
(mau nye dia xnak balik)

Petang tu jugak kitaorg terus btolak balik KL. Huuhuuu, ada masa kita dtg sini lg ye Papa (tp yg sebenornya nak ajak jln2 kat Pesta Flora Putrajaya lagii).

7 comments:

Fieza79 said...

best nya lepak2 mcm tu...dgr psl pesta flora kat putrajaya tu rasa teringin nak pi...hehee

Qaseh said...

dtg laaa...hari ahad tulast

mummysyafie said...

sunyi gak taman tu, tapi paling best bila playground besar n tak ramai budak yg main. :)

MrS. F!zA said...

cantiknya tasik..pokok teratai la tu kan?

Caythrine Amanda said...

celah mn ni sis?mcm syok je.. :)

puanbee said...

seronok berkelah nih , saya tk pernah lagi ke cyberjaya , putrajaya sadis betui

kakyong said...

seronok tu berkelah tepi tasek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...