nuffnang 3

09 January 2012

Perpustakaan Negara

ASSALAMUALAIKUM...



Hari ini baru dapat attend kelas setelah seminggu absent sbb mylittle hero demam campak. Minggu ini sambung belajar tentang facial lagi nanti aku buat entri pasal kitaorg berfacial ini sbb aku nak cerita pasal kitaorg pergi Perpustakaan Negara dulu.



kiranya inilah first time aku menjejakkan kaki ke Purpustakaan Negara
hu huu...mmg xpernah masuk pun sepanjang aku hidup ini

^

^

^

Ahli-ahli rombongan ke Perpustakaan Negara
dari kanan (Kak Long, Fatin, Cikgu Yasmeen, Aku, Linda & Kecik)



Bersama longgokkan buku-buku tentang kecantikan
mmg banyak juga buku2 yg kitaorg dapat cari



buku "cantik" dr Zulfadli Suhadi (makeup artist yg terkenal)
antara buku yg aku suka sangat2 sbb byk gambar2 yg cantik2



Rajinnye baca buku "anak sapa nie?"
bukan main khusyuk lagi tuuu



Masing2 sibuk mencari & take note tugasan yg diberi
hampir 2 jam jugak berada dlm perpustakaan negara
mmg syok jugak sekali sekala dpt mentelaah buku2
teringat masa zaman di "U" suatu ketika dulu

^

^

^

Mencari buku kecantikan di Perpustakaan
Banyak membaca brtambahlah ilmu dan pengetahuan





4 comments:

jaja_NorLiza said...

x pernah masuk perpustakaan negara...mesti byk bahan nk baca kan???

IntaNBerliaN said...

sy pun xpnh jejak lg perpustakaan ni :-)

Unknown said...

TAK SUKA MASUK LIBRARY..TP SUKA BACA BUKU..HEHE

Anonymous said...

hehe..lame da xg..teringat gak time skolah..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...