nuffnang 3

11 August 2011

12 RAMADHAN 1432 HIJRAH : Siapa 'SETAN BERTOPENG' di bulan Ramadhan ?

Bismillahirahmanirahim,
(dengan nama ALLAH yg Maha Pemurah lagi Maha Pengasih)


Ya Allah, SubahanAllah...........
sedih dan geram sgt dgr berita pagi ni ttg wanita yg disamun kemudian dirogol pastu simbah asid pulak. Mmg layak si penyamun dan perogol ni digelar "SETAN". inilah yg dikatakan manusia bertopengkan Setan.

^

^

^

Macam mana rupa si 'SETAN BERTOPENG' seekor ni.


^

^

^

Harian Metro


Kuala Lumpur : Bukan saja dirogol dan disamun, malah wajahnya turut disimbah sejenis cecair dipercayai asid menyebabkan mangsa berdepan risiko kemungkinan buta dan kini terlantar menerima rawatan di hospital.

Itu nasib yang menimpa seorang wanita bujang dan tinggal bersendirian selepasnya rumahnya dicerobohi seorang penjenayah bertopeng, petang kelmarin.
Dalam kejadian kira-kira jam 6.30 petang itu, mangsa yang berusia 32 tahun baru pulang ke rumahnya di Seksyen 2, Wangsa Maju, di sini, selepas membeli juadah untuk berbuka puasa di bazar Ramadan berhampiran.

Menurut sumber polis, sebaik tiba di rumah, mangsa membuka kunci pintu rumahnya tanpa menyedari seorang lelaki menceroboh masuk dan bersembunyi.

“Selepas meletakkan juadah berbuka di dapur, mangsa masuk ke bilik untuk menukar pakaian sementara menunggu waktu berbuka dan ketika itu lelaki terbabit yang bertopeng menghampiri mangsa dan merogolnya,” katanya.











WAKTU BERBUKA HARI INI
7: 28 MALAM
(bg kws WP Kuala Lumpur & kws2 sewaktu dgnnya)




- SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA DENGAN PENUH KEIMANAN & KETAQWAAN -

7 comments:

Faiz said...

kalau dah smpai cm2 skali..mmg betul2 setan dah..hmmm..neway thanks ya sbb follow my blog..blog nie sy dh msukkan di ruangan followers 4 di blog sy..=)

LidaRahim said...

Astagfirullah... semoga dijauhkan benda2 cam ni dari kita dan kuarga kita...

kenapalah jahat sangat dlm bulan2 puasa ni??

anisalya said...

memang kurang ajar la lelaki tu...
kalau bujang tu elok tinggal ramai2.
sorang2 ni bahaya...

sekamar rindu said...

salam...

memang teruk dan tergamak lelaki tu buat mcm tu..dahlah meragut mahkota seorang wanita dengan rakus..menyeksa lagi dengan disimbah asid..

teruk sangat!! moga pihak polis dapat tangkap secepat mungkin lelaki setan tuuuu!!!!!!!!!

dakcik said...

teruknya..ade jugak wat keje jahat di bulan mulia nie kan..

sgt kesian kat wanita tue..

anw, salam perkenalan..=)

Nurhayati said...

eeii banyak betul manusia jahat skang ni. kasihan pada wanita tu.

wahida said...

astaghfirullah...mmg durjana lelaki tu...

semoga dijauhkan setan2 ni mendekati keluarga kita...amin....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...