nuffnang 3

23 August 2011

Cornflakes Coklat : Kuih Raya Pertamaku



Bismillahirahmanirahim
(dgn nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Pengasih)



Alhamdulillah,
semalam dgn jayanya membuat kuih raya.
percubaan pertama aku sejak berkeluarga ni....
walaupun kuih simple dan senang je...
tp sgt2 puas hati tercapai hajat
nak buat kuih raya
di saat2 akhir pulan ramadan ni.



Dah xmau ckp banyak2...
bulan2 puasa ni...
tekak cepat kering...hu huuu,
...pada hal ketuk2 keyboard je....



ok ..ok...ok...
nak tayang kuih raya aku......

^

^

^

^

^


Hias dgn Coklat rice warna warni
biar nampak ceria gituuu




hmmm..yummy yummy
sambil buat sambil makan
sbb tu buat waktu mlm
mcm dlm iklan tu
"satu utk kuih satu lagi masuk mulut"





Malam td dpt 1 setengah bekas je...
dlm 50 bijik jugak laaa





Thanks to my Hubby & my Princess
tolong mama buat kuih dan tolong makan sekali
mlm ni kita buat lagi ok









WAKTU BERBUKA HARI INI
7:24 MALAM
(bg kws WP Kuala Lumpur & kws2 sewaktu dgnnya)





- SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA DENGAN PENUH KEIMANAN DAN KETAQWAAN -



2 comments:

Fieza79 said...

bagus2..percubaan pertama yg berjaya..lps ni byk2 la lgi bt kuih raya..tkyah tunjuk2 dah kan..hehee

anisalya said...

alamatnya tak sempat beraya la kuih tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...