nuffnang 3

03 August 2011

4 RAMADHAN 1432 HIJRAH : Percutian Keluarga di Bukit Fraser

 As Salam,
Hujung minggu yg lepas sempat lagi kami sekeluarga bersama keluarga my SIL & ipar2 duai yg lain bercuti di pusat peranginan tanah tinggi yg mmg terkenal di Malaysia ni.


BUKIT FRASER
Rumah banglo yg my SIL sewa
mmg besar giler rumah dia.

Siap ada tempat pembakar lagi
mcm rumah kat oversea pulak

Ayuni & Haziq berposing di halaman rumah.

Malam kita org buat steamboat
best...sejuk2 mkn panas2

dkt tasik bagi makan ikan
banyak ikan dlm tasik ni mcm spesis ada

Sblh kiri tu Abg ipar with his wife
sblh kiri Adik Ipar dgn tunang dia.

Sedih xdpt naik boat kayuh2 tuuu
so, ambik gambar je...

Ms ni Ashraaf dah tido
so xdpt nak ambil gambar di menara jam ni
tgk je diaorg ambil gambar

My Heros

All my Hubby family
Meriah kan ramai2 mcm ni.



3 hari 2 malam di Bukit Fraser mmg best...sejukkk

3 comments:

khairul akmal azman said...

terbaik la..steamboat mmg kesukaan kay..
bukit fraser free nak gi la..

makdara TERdiva said...

last ke sini thn 1986 :)

siti ika said...

wow.. bercuti sebelum puasa. bestt...

err.. hai, salam kenal..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...