nuffnang 3

03 December 2011

7 Bulan Gigi Sulung

ASSALAMUALAIKUM...




My Little Hero (Ashraaf)
dah 7 bulan
semakin aktif & lasak
tetapi masih mantain bam bam
berkat SUSU IBU & ditambah dgn
makanan pejal (dah start masa 6 bulan)



Kenapa pulak dahi Ashraaf
bertampal2 mcm ni

Kesiannya anak Mama ni
kena demam panas + selsema + batuk
seminggu jugak la baru baik
sbb nak alih bulan
(org tua2 dulu ckp mcm tu)

tetapi rupa-rupanya
Surprise!!!

^

^

^



nampak tak?
apa yg tumbuh kat gusi tu

^

^

^



Tengok betul-betul dlm bulatan tu
haaa...inilah Gigi Sulung Ashraaf
demam nak tumbuh gigi rupanya


2 hari lepas
ada satu lagi gigi tumbuh
sblh gigi sulung tu
Semakin kuat la mengigit nanti
habisss la cik B aku hoo hoo

cepatnyee Ashraaf tumbuh gigi
Ayuni dulu setahun lebih baru tumbuh gigi
sekarang ni dia dah start duduk
xmau baring atau meniarap (maybe penat kot)
lama jugak Ashraaf duduk
tanpa sebarang sokongan
tapi merangkak belum boleh lagi
cuma baru boleh angkat badan
& bontot dia xbergerak pun
harap2 anak Mama ni cepat berjalan nanti





7 comments:

umialya said...

mai tgk gg ashraaf

Izan Ishak said...

cepatnya gigi asyraf tumbuh gigi.. takmo gigit cik B mama ye...

Ibu Aufa Auni said...

wah sronoknya... aufa pun tgh demam + selesema + batuk. nak dpt ape xtau la... nk bralih bulan gak kot sbb 12.12.11 ni cukup 5 buln... esok skolah sama ngan ashraaf la....

Ibu Aufa Auni said...

wah sronoknya... aufa pun tgh demam + selesema + batuk. nak dpt ape xtau la... nk bralih bulan gak kot sbb 12.12.11 ni cukup 5 buln... esok skolah sama ngan ashraaf la....

Qaseh said...

Izan : betul2...

Ibu Aufa: ala kesiannye dia, cepat2 sembuh ye Aufa.

anisalya said...

Azfar tak tumbuh gigi pun lg. mcm kakak2nya tu dulu setahun br tumbuh gigi. ada gigi tu la yg buat rs cuak tu ada kan? huhuhu...

munna said...

anak munna pun demam masa nak tumbuh gigi sulung ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...