nuffnang 3

07 December 2011

Kerja Hujung Minggu

ASSALAMULAIKUM...




Dunia sekarang ini, mana boleh duduk saja.
Tiap-tiap hari kerja kerja kerja.
Hari minggu pun kena kerja
terutamanya mereka yg berkeluarga mcm my hubby ni.
Hari minggu lah nak relax, tidur lama2
dan bermain dgn anak tp sbb tanggungjawab
dah terpikul atas bahu suami
kena lah buat kerja w/pun pd hujung minggu.



Nak tau keje apa yg my hubby buat di hujung minggu?

Quality Control (QC)
based at home
macam gambar kat bawah ni.

^

^

^

^

^

^



Check barang-barang mainan anak dia
yang penuh satu bakul




Keluar satu per satu utk di check
samada boleh pakai atau tak lagi
betul-betul teliti itu




Berlambak-lambak mainan Ayuni ini
pas main campak je xsimpan elok2
 mmg banyak yg rosak la.




Tuuuu dia, seplastik besar mainan yg xboleh guna
mmg akan terus masuk dalam tong sampah
simpan pun buat semakan rumah je








# Sebenarnya tolong bini dia mengemas rumah selalu bini yg buat,
tak pe la kan hujung minggu je bini jadi BOS.




5 comments:

KizZ said...

hihi...rajinnya suami kamu...baguih2..

hyazz said...

suami mithali...atau menyesali...hahaha

Qaseh said...

kizz: rajin la sgt.

hyazz: tu laaa...ada mcm2 menyesali kot

SiTi said...

wah rajin nya cik abg tu menolong

Redbloodsnow said...

Uiii...rajinya ur hubby :D psst...byk nah mainan tu :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...