nuffnang 3

16 December 2011

Aksi di swimming pool

ASSALAMUALAIKUM...




Selamat Berhujung minggu rakan-rakan blogger semua


Entry bergambar yg penuh dgn aksi-aksi
bermain air di swimming poll


^

^

^



Aksi bermula ditepian kolam dulu



Wajib beraksi depan kamera jugak



Ashraaf memandang kamera
setelah dipanggil namanya oleh Papa



Aksi Ashraaf mengapungkan diri utk berenang



hu huu...dah termasuk air dlm hidung



Sekarang Ashraaf & mama kongker kolam ni
ha hahhhh.



Aksi Mama melambung Ashraaf
cukup la 3 kali kalo banyak2 kali
 maunye tercabut tangan mama ko ni



Ayuni pun nak beraksi depan kamera jugak




Suka sangat menepuk-nepuk air tu




Ashraaf suka buat muka macam ni
comeyyy sangat




Ada sorang budak ini dia suka sgt dgn Ashraaf
datang dekat-dekat main dgn Ashraaf




tengok tu siap tepuk-tepuk kepala Ashraaf yg botak tu
aku biarkan je dah nama pun budak2
tak kan nak marah pulak kan




Muka Ashraaf yang dah kesejukan
dah setengah jam lebih dalam swimming pool

8 comments:

shark said...

ramai btuil pminat ashraaf ye kak..
cian dia sjuk2 tue

Kartini said...

wah wah... holiday sakan ye.! seronok nyaaa

ummu muhammad said...

bestnyee!! alhamdulillah dah dikenalkan dgn sunnah berenang..muge jadi anak soleh yang hebat!

zarith said...

suka sakan la si ashraaf tu! :)

Azuan said...

best mandi....hehee

ieda said...

alah2 syok nyee dia mandi kolam .. :)

Myra Jay said...

Muka happy dpt main air...:)

ziana said...

Boleh wakili negara nih..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...