nuffnang 3

27 December 2011

Jejak Upin Ipin di Muzium Negara

Seronok sangat dapat menjejaki kartun kanak-kanak paling popular
UPIN & IPIN di Muzium Negara hujung minggu yg lalu.


Pameran hingga 31 Disember 2011
Tiket Masuk RM 12 (dewasa)
kanak-kanak RM 6 (6thn ke atas)
pastu dpt baucer KFC lagi
lucky draw pun ada


 
Kali pertama melawat Muzium Negara
sejak lebih 6 tahun bermastautin di KL ini


Bergambar di luar Perkarangan Muzium
belakang tu Kereta Lembu dr Melaka



Ada Persembahan Muzikal Upin & Ipin
mmg terbaik dan berbakat besar bebudak ini



Masuk je dlm pameran ada karektor kura-kura Upin & Ipin
apa lagi wajib berposing dulu



Pondok Atok siap ada mainan lagi
Ayuni selamba je main masak-masak hu huu



Siapa lagi Comel Ayuni ke Upin ?
semua watak dlm karton Upin & Ipin ada tau



Ini pulak Opah Upin & Ipin


 
Rumah Upin & Ipin pun ada tau


Gambar potrait semua watak Upin & Ipin
dlm rumah Upin & Ipin

Ashraaf dimeja Upin & Ipin belajar
banyak betul buku-buku Upin & Ipin



Cantik bilik Kak Ros
Pink colour lagi



Bilik Upin & Ipin



Salah satu scene dlm cerita Upin & Ipin


Anak siapa yang kena tinggal ini



Suka main game inicari perbezaan
tapi dekat setengah jam xdpt2 jugak



Ayuni suka sangat dgn watak Kak Ros ini


 
Sebelum balik posing di luar sekejap
(belakang tu bangunan CIMB yg Papa tgh buat)



Tiba-tiba Maskot Upin & Ipin buat persembahan
Ramai giler budak2 yg serbu termasuk Ayuni


Seronok Ayuni dapat tangkap gambar dgn Upin
(Papa Ayuni pun suka gak tuuu)


Ayuni seronok sangat sampai tak mau balik
hu huuu terpaksa la Papa pujuk-pujuk
makan aiskrim dulu....



4 comments:

Redbloodsnow said...

femes kan katoon ni. tp zie tak pernah tgk..hehe

SeputihSalju said...

budak2 suker upin & ipin ni kan.. bukan budak jer, org dewasa pun suker..hehe

MamaEma said...

setiap kali pergi kerja..akan lalu depan muzium ni..tp tak sempat nak baw anak-anak kat sini...

LidaRahim said...

haishh macam nak gi.. dah ramai kawan LR yg pegi.. mesti anak-anak suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...